MW media (Rotterdam) is voor de release van haar eerste
tijdschrift ‘Oog voor Zuid-Afrika’ een samenwerking aangegaan met
Lankhorst Public Relations (Nijmegen). Woensdag 15 februari a.s. wordt het
eerste exemplaar van het publieksmagazine ‘Oog voor Zuid-Afrika’ in
Kasteel Engelenburg in Brummen, door hoofdredacteur Marjolein Westerterp aan de
leden van het Khayelitsha United Mambazo Choir overhandigd.
‘Oog voor
Zuid-Afrika’ is het
eerste publiekstijdschrift over Zuid-Afrika voor het Nederlands taalgebied. De
jaaruitgave verschijnt zowel als tijdschrift en als Magbook en wordt ondersteund
door de website www.oogvoorzuid-afrika.com
Passie en
betrokkenheid
‘De keuze om met Wilma Lankhorst te gaan samenwerken heb
ik al vroeg in het proces gemaakt’, aldus Westerterp. Lankhorst vertegenwoordigt
een unieke combinatie van enerzijds passie en betrokkenheid bij de klant en anderzijds
een bijzondere combinatie van deskundigheid op zowel het terrein van
communicatie, maatschappelijk betrokken ondernemen en Imagineering.
Het tijdschrift en het magbook ‘Oog voor
Zuid-Afrika’ legt de
verbinding tussen Nederland en Zuid-Afrika. Het zorgt ervoor dat je met een
voorsprong aan kennis, informatie en liefde het land kunt ontdekken. Ook
Lankhorst legt verbindingen in dit laatste geval tussen toerisme en maatschappelijk
verantwoord ondernemen. Een belangrijke combinatie met het oog op de toekomst
van de vrije tijds sector. ‘Daarnaast kwam ik Wilma Lankhorst de laatste jaren
steeds vaker tegen door haar inzet, voor talrijke mooie projecten in
Zuid-Afrika zoals Dreamcatcher Foundation, Manon Ossevoort (het trekkermeisje),
Darlings Dolls en Abang Africa’, aldus Westerterp.
OOG voor
projecten
Jaarlijks kiezen meer dan
120.000 Nederlanders voor een vakantie naar Zuid-Afrika. Het goede
leven start in ‘Oog voor Zuid-Afrika’, een jaarlijkse special dat je
bewaart, meeneemt en keer op keer herleest op nuttige tips en informatie. Tien procent van de netto opbrengst van tijdschrift
en magbook wordt geïnvesteerd een aantal projecten in Zuid-Afrika. Een nadere
kennismaking met de projecten en hun voortgang staat op www.oogvoorzuid-afrika.com
OCF 2.0
en Future Matters
Lankhorst Public Relations BV is op 2 maart 1990 gestart als
het eerste gespecialiseerde toeristisch communicatie adviesbureau in ons land.
Sinds 2005 is het advieswerk uitgebreid met de specialisatie ‘duurzaam
toerisme’. In 2010 behaalde Wilma Lankhorst cum laude haar Master in
Imagineering met een onderzoek naar de transitie naar duurzaam toerisme, met
als casus ‘WaalWeelde’. Lankhorst is co-auteur van het boek ‘Duurzaam denken
Doen’ (Kluwer 2011) OCF2.0 en is medeoprichter van ‘Future Matters’ en
adviesteam over toekomstgericht toerisme.
Naast MW Media verzorgt Lankhorst de communicatie voor
AMCA, Royal Caribbean International®, Celebrity Cruises®,
Azamara Club Cruises®, Oregional/ St. Landwaard, Abang Africa, Wereldwijzer
Forums, AnnA B&B Deluxe en het project OCF 2.0.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten