maandag 13 februari 2012

MW media kiest voor Lankhorst PR


MW media (Rotterdam) is voor de release van haar eerste tijdschrift Oog voor Zuid-Afrika een samenwerking aangegaan met Lankhorst Public Relations (Nijmegen). Woensdag 15 februari a.s. wordt het eerste exemplaar van het publieksmagazine ‘Oog voor Zuid-Afrika in Kasteel Engelenburg in Brummen, door hoofdredacteur Marjolein Westerterp aan de leden van het Khayelitsha United Mambazo Choir overhandigd.
Oog voor Zuid-Afrika is het eerste publiekstijdschrift over Zuid-Afrika voor het Nederlands taalgebied. De jaaruitgave verschijnt zowel als tijdschrift en als Magbook en wordt ondersteund door de website www.oogvoorzuid-afrika.com

Passie en betrokkenheid
‘De keuze om met Wilma Lankhorst te gaan samenwerken heb ik al vroeg in het proces gemaakt’, aldus Westerterp. Lankhorst vertegenwoordigt een unieke combinatie van enerzijds passie en betrokkenheid bij de klant en anderzijds een bijzondere combinatie van deskundigheid op zowel het terrein van communicatie, maatschappelijk betrokken ondernemen en Imagineering.
Het tijdschrift en het magbook Oog voor Zuid-Afrika legt de verbinding tussen Nederland en Zuid-Afrika. Het zorgt ervoor dat je met een voorsprong aan kennis, informatie en liefde het land kunt ontdekken. Ook Lankhorst legt verbindingen in dit laatste geval tussen toerisme en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Een belangrijke combinatie met het oog op de toekomst van de vrije tijds sector. ‘Daarnaast kwam ik Wilma Lankhorst de laatste jaren steeds vaker tegen door haar inzet, voor talrijke mooie projecten in Zuid-Afrika zoals Dreamcatcher Foundation, Manon Ossevoort (het trekkermeisje), Darlings Dolls en Abang Africa’, aldus Westerterp.

OOG voor projecten
Jaarlijks kiezen meer dan 120.000 Nederlanders voor een vakantie naar Zuid-Afrika. Het goede leven start in Oog voor Zuid-Afrika, een jaarlijkse special dat je bewaart, meeneemt en keer op keer herleest op nuttige tips en informatie. Tien procent van de netto opbrengst van tijdschrift en magbook wordt geïnvesteerd een aantal projecten in Zuid-Afrika. Een nadere kennismaking met de projecten en hun voortgang staat op  www.oogvoorzuid-afrika.com

OCF 2.0 en Future Matters
Lankhorst Public Relations BV is op 2 maart 1990 gestart als het eerste gespecialiseerde toeristisch communicatie adviesbureau in ons land. Sinds 2005 is het advieswerk uitgebreid met de specialisatie ‘duurzaam toerisme’. In 2010 behaalde Wilma Lankhorst cum laude haar Master in Imagineering met een onderzoek naar de transitie naar duurzaam toerisme, met als casus ‘WaalWeelde’. Lankhorst is co-auteur van het boek ‘Duurzaam denken Doen’ (Kluwer 2011) OCF2.0 en is medeoprichter van ‘Future Matters’ en adviesteam over toekomstgericht toerisme.
Naast MW Media verzorgt Lankhorst de communicatie voor AMCA, Royal Caribbean International®, Celebrity Cruises®, Azamara Club Cruises®, Oregional/ St. Landwaard, Abang Africa, Wereldwijzer Forums, AnnA B&B Deluxe en het project OCF 2.0.

Geen opmerkingen: